Maintenance & Facility Manager – Noord Holland Noord (HBO)

Introductie

Ervaren maintenance en people manager gezocht die planmatig onderhoud met visie en daadkracht implementeert en sparringpartner is in een volle investeringsagenda.

Organisatie

Bravilor Bonamat is al 70 jaar een toonaangevende en innovatieve apparatenbouwer in drankbereidingssystemen. Inmiddels werken circa 400 professionals bij dit wereldwijd opererende familiebedrijf. Met twee eigen fabrieken in Heerhugowaard en Polen heeft zij alle kennis en kunde om in eigen huis het gehele productontwikkeling- en fabricage- / assemblageproces te organiseren. Daarnaast heeft Bravilor Bonamat ‘around the globe’ 10 eigen verkoopvestigingen. Voor het up and running houden van de eigen assets staat een team van 10 collega’s in voor servicegericht en kwalitatief goed onderhoud.

Functie

Als Maintenance & Facility Manager word je verantwoordelijk voor de uptime van de assets. Er ligt een mooie uitdaging om de afdeling te ontwikkelen van een taak- en storingsgerichte werkstroom naar een preventieve- en op data gebaseerde onderhoudsaanpak. Daarmee liggen er 4 hoofd thema’s in de functie: het dagelijks aansturen van het maintenance team, het ontwikkelen van skills van de medewerkers en medewerkers optimaal vanuit hun kennis en kunde in te zetten. Daarnaast maak je een 5 jaren onderhoudsplan, onderbouwd met technische status, haalbaarheid, budget en tijdsplan en bewaak je na goedkeuring door directie de voortgang hierop. Als derde richt je je op implementeren van een preventief onderhoudsproces, ondersteund door data-analyses en een verder ontwikkeld gebruik van de huidige onderhoudssoftware. Last but not least ben je betrokken als sparringpartner voor het MT bij investeringen. Voor de komende jaren staat voor enkele miljoenen euro’s op de rol om installaties en machines te vervangen of uit te breiden. Vanuit de technische realisatie en onderhoudsoogpunt geef je hierbij technisch advies. Verder houd je contact met je Poolse collega en geef je indien nodig ter plaatse support bij onderhouds- en investeringsprojecten.

Functie-eisen

In de basis heb je een hbo-opleiding in een technisch relevante richting (Werktuigbouw, Elektrotechniek of Technische Bedrijfskunde), aangevuld met tenminste 10 jaar relevante en leidinggevende ervaring aan (uitvoerend) onderhoudspersoneel. Idealiter kom je uit een productieomgeving, een meer technische facilitaire rol binnen utiliteit zou zeker ook passen. Je hebt ervaring in het opzetten van onderhoudsplannen en het benutten van methodieken voor een efficiënt en doelmatig assetmanagement.
Als persoon ben je in staat je mensen vanuit hun sterkte te laten opereren en hen mee te nemen in een veranderende werkaanpak. Je inspireert en coacht je team om de gestelde doelen gezamenlijk te behalen.
Je hebt ervaring met het gevraagd en ongevraagd geven van technisch advies en meedenken en rekenen in business cases van investeringen. Vanzelfsprekend ben je in deze rol veel op de productievloer voor inspectie, het bewaken van de projectvoortgang maar ook om aan de collegiale verbinding met andere afdelingen te bouwen.

Aanbod

Werken in een fijne, betrokken werk omgeving met alle faciliteiten en technieken onder eigen dak. Kans om je stempel te drukken in veranderende omstandigheden. Stap in de innovatieve wereld van dit unieke en gezellige familiebedrijf.
Arbeidsvoorwaarden volgens CAO Metalectro, waaronder 27 vakantiedagen + 13 ATV. Een bruto maandsalaris van maximaal € 6.000 bij de juiste ervaring en opleiding.

Inlichtingen

Neem voor meer informatie contact op met Robrecht Bakker op telefoonnummer 0251 26 72 72 of 06 46 41 88 29.

Sollicitatie

Als je direct wilt reageren klik dan op de button solliciteren. Daarna nemen we z.s.m. contact met je op.

Meer vacatures

Sorry, No posts.