Planner/ Customer Service Representative – Amsterdam

Introductie

Stap aan boord bij de absolute top van de internationale tankopslag!

Organisatie

Het is een interessante tijd om aan boord te komen bij onze opdrachtgever in Amsterdam! De terminal is state-of-the-art en de absolute top van de internationale tankopslag-industrie. De terminal is sterk geautomatiseerd en heeft een professioneel en toegewijd team. Hier wordt voortdurend gestreefd om de beste te zijn. De klanten vragen om een first-time-right uitvoering in combinatie met een zeer hoge doorvoersnelheid.

Onze opdrachtgever is onlangs gewijzigd van eigenaar en dit biedt nieuwe kansen. Met de nieuwe eigenaar wordt eraan gewerkt om de activiteiten binnen en buiten de terminalgrenzen uit te breiden. Het is een op zichzelf staande groeigerichte organisatie die verder wil gaan uitbreiden. Dit biedt doorgroeimogelijkheden op de lange termijn. Onze opdrachtgever slaat cruciale energieproducten op en ziet de energietransitie als een bron van nieuwe kansen. Er wordt bijvoorbeeld gekeken naar de opslag van waterstof producten.

Wat je bijvoorbeeld op een dag zal meemaken is dat je veel contact hebt met schepen. Deze laden en lossen grote hoeveelheden vloeistoffen als benzine en diesel. De papieren kunnen niet compleet zijn of daar zijn vragen over. Deze los je dan op een klantvriendelijke manier op.

Functie

Voor de functie van Planner/Customer Service Representative zal je eerst ingewerkt worden als Customer Service Representative. Dit duurt ongeveer 6-9 maanden. Onze opdrachtgever hecht veel waarde aan het goed inwerken van medewerkers. Na ingewerkt te zijn als Customer Service Representative wordt je opgeleid als planner.

Er wordt gewerkt tussen de tijden van 07:00-20:00. Dit zal worden verlengd naar 23:00 op termijn. Er wordt ook gewerkt in weekenden. De planning is een jaar van te voren gedaan dus je weet precies wanneer je staat ingeroosterd.

Je werkzaamheden zullen zijn:

● Je behartigt de belangen van jouw klant en zorgt voor een optimale en proactieve service verlening van orderaanname tot aan de facturatie;
● Je plant orders efficiënt in voor zowel klant als de terminal.
● Je ontvangt, registreert en behandelt vragen, problemen en klachten van klanten naar tevredenheid af;
● Je onderhoudt dagelijks contact met agenten, vervoerders, rederijen, controleurs;
● Je bent veel in contact met de operationele dienst over de planning en de levering van diverse diensten.

Functie-eisen

Voor deze veelzijdige functie in een platte organisatie breng je het volgende mee:

● Een afgeronde HBO of WO opleiding, bij voorkeur in een bedrijfskundige, technische
of logistieke richting;
● Werkervaring in een relevante functie zoals bijvoorbeeld planner of een customer
service functie is een grote pré;
● Goede kennis van automatiseringssystemen;
● Uitstekende beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Spreek je ook
nog Duits, dan heb je een streepje voor;
● Veel positieve energie waar je collega’s en ‘klanten’ blij van worden.

Aanbod

Deze functie biedt een uitstekend arbeidsvoorwaardenpakket:

● Een aantrekkelijk salaris op basis van jouw kennis en ervaring. De range zit tussen de €3.000 en €5.600.
● Vakantietoeslag van 8,33%.
● De optie om 10 extra verlofdagen per jaar te kopen, naast de 30 die je al krijgt.
● Een collectieve zorgverzekering, waarbij wij 50% van je nominale premie betalen.
● Een goede pensioenregeling.
● Veel vrijheid. Neem je initiatief? Dat vinden we mooi.

Inlichtingen

Neem voor meer informatie contact op met Jens Deckwitz
0251 26 72 72 of +316 11 28 72 43

Sollicitatie

Als je direct wilt reageren klik dan op de button solliciteren. Daarna nemen we z.s.m. contact met je op.

Meer vacatures

Sorry, No posts.